Zarząd Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Częstochowie podjął decyzję o podpisaniu nowej umowy z operatorem aplikacji mPay, począwszy od 1 sierpnia. Taki krok ma na celu ułatwienie pasażerom zakupu biletów, zwłaszcza w formie mobilnej. Umożliwi to także dalsze korzystanie z bezgotówkowej platformy sprzedażowej podczas przejazdów środkami MPK. Nowa umowa została jednak ograniczona czasowo, co może wpłynąć na przyszłość współpracy.
Dotychczasowe problemy z realizacją wcześniejszych ustaleń skłoniły zarząd MPK do wprowadzenia ograniczeń dotyczących nowej umowy. Pisemne zobowiązanie podpisane z mPay obowiązywać będzie przez miesiąc, z możliwością jego przedłużenia w przypadku terminowego wywiązywania się firmy mPay z warunków umowy. Działania te mają na celu przede wszystkim ochronę interesów pasażerów oraz utrzymanie komfortu korzystania z komunikacji miejskiej.
Władze MPK zwracają uwagę, że wszelkie informacje dotyczące przyszłości współpracy z mPay będą na bieżąco komunikowane mieszkańcom Częstochowy. Przedłużenie umowy oraz ewentualne zmiany nie powinny zaskoczyć pasażerów, dzięki mecom do zapewnienia odpowiednich komunikatów z wyprzedzeniem. Zarząd liczy na korzystny rozwój sytuacji i zapewnienie pasażerom stabilnych warunków zakupu biletów na przejazdy MPK.
Źródło: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Częstochowie
Oceń: Nowa umowa z mPay na sprzedaż biletów MPK w Częstochowie
Zobacz Także